Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!Latest topics
Terra trekker et kort for deg
+6
May
Solveig
Lillemeg
Leila
Hennie
Terra
10 posters
Side 3 av 4
Side 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Terra trekker et kort for deg
Tusen takk snille Terra. Det har sikkert med jobbsituasjonen min å gjøre.
Magos- Universet
- Antall Innlegg : 61
Medlem siden : 08.07.2018
Hei!
Kan man fortsatt be om kort eller har du avsluttet?
Gemini :-)
Gemini- Forbindelsen
- Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 21.12.2018
Hei Gemini!Gemini skrev:Hei!
Klart du skal få et kort. Jeg skal se om jeg får lagt på deg senere i dag
Mvh Terra
Terra skrev:Hei Gemini!Gemini skrev:Hei!
Mvh Terra
Tusen takk
Se på kjærlighet hvis du behøver noe spesifikt.
Gemini- Forbindelsen
Dette var litt spesielt Gemini, for jeg fikk følelsen av at du skulle ha to kort. De forteller om det å legge noe bak seg for å begynne med noe annet. Det er også et kjærlighetspar her der du er den ene part. Det kommer frem en dyp følelsesmessig opplevelse rundt dette og det tyder på vekst i dette forholdet. Nå lurer jeg på om det er noe som er forbi og at noe bedre vil dukke opp. Men det er det bare du som vet. En sterk kjærlighet ligger det for deg her og jeg tror det er noe som du har i vente, noe som kommer eller er på vei til deg i disse tider. Jeg tror 2019 vil bli et fint år for deg og krysser fingrene for at så skjerGemini skrev:Terra skrev:Hei Gemini!Gemini skrev:Hei!
Mvh Terra
Tusen takk
Terra skrev:Dette var litt spesielt Gemini, for jeg fikk følelsen av at du skulle ha to kort. De forteller om det å legge noe bak seg for å begynne med noe annet. Det er også et kjærlighetspar her der du er den ene part. Det kommer frem en dyp følelsesmessig opplevelse rundt dette og det tyder på vekst i dette forholdet. Nå lurer jeg på om det er noe som er forbi og at noe bedre vil dukke opp. Men det er det bare du som vet. En sterk kjærlighet ligger det for deg her og jeg tror det er noe som du har i vente, noe som kommer eller er på vei til deg i disse tider. Jeg tror 2019 vil bli et fint år for deg og krysser fingrene for at så skjerGemini skrev:Terra skrev:Hei Gemini!Gemini skrev:Hei!
Mvh Terra
Tusen takk
Tusen takk! Du er så flink!
Jeg "venter" på en eks og håper på en gjenforening, vi er kollegaer og gode venner. Jeg er litt usikker på om det dukker opp en helt ny eller om det er eksen som kommer på banen igjen som en "ny" mann etter en del prosesser han har vært igjennom pga en skilsmisse. Det hadde kanskje vært like greit med en helt ny mann Jeg håper du har rett i at det skjer om ikke veldig lenge. Har ringt andre spådamer som sier at det skal skje noe nå, men de mener at det er eksen. Spiller for så vidt ingen rolle så lenge det er blir veldig bra.
Når det er sagt så spådde du meg rett angående han som er eksen min nå når du hadde kanintråd på et annet forum.
Hva er prisen for en email reading dersom jeg ønsker å vite mer?
Gemini- Forbindelsen
Oisann, ja det der var jo virkelig sterkt Gemini. Kan jeg spørre om hvilket forum du var prøvekanin for meg? Forresten, vi tar det på pm, sender deg pm.
Hei Terra, kan du trekke et kort på meg også. Jeg har spørsmål rundt jobb.
Tara- Universet
- Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019
Hei Tara!Tara skrev:Hei Terra, kan du trekke et kort på meg også. Jeg har spørsmål rundt jobb.
Kortet ditt sier at du ikke er helt fornøyd med virkeligheten slik det er for deg nå. Det kan også være at du skal se muligheter som kan bli tilbudt. Så vær våken og følg godt med rundt deg hva som skjer i tilfelle du kan få en sjanse til noe du kunne tenke deg å bli med på eller takke ja til. Jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på det, men en måned er noe som kommer opp i tankene mine. Om en måned. Du får rett og slett bare følge med og være obs på hva som skjer, det er mitt beste råd.
Mvh Terra
Jeg blir veldig glad for et kort
Magos- Universet
Jeg følte at jeg skulle trekke det 7. kortet fra nederst i bunken til deg og det ble tre mynter. Det er som om jeg ser at du arbeider med noe, kanskje er det at du sitter med noe du skriver, og mens du jobber er tankene dine rundt hjemmet ditt. Og jeg får inn en tanke på at du føler mest ro når du er hjemme. En svart katt med nydelige grønne øyne er også avbildet på kortet. Det er også levende lys på bordet der du sitter. Jeg tror du er flink i jobben din og gjør en god jobb. Det er det jeg får inn. Men tankene dine går til hjemmet ditt.Magos skrev:Jeg blir veldig glad for et kort
Hei
Terra skrev:Jeg trekker gjerne et kort for den som vil i romjulen.
Jeg ønsker et kort
Tara- Universet
- Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019
Tusen takk for kortet. Her kjente jeg meg igjenTerra skrev:Jeg følte at jeg skulle trekke det 7. kortet fra nederst i bunken til deg og det ble tre mynter. Det er som om jeg ser at du arbeider med noe, kanskje er det at du sitter med noe du skriver, og mens du jobber er tankene dine rundt hjemmet ditt. Og jeg får inn en tanke på at du føler mest ro når du er hjemme. En svart katt med nydelige grønne øyne er også avbildet på kortet. Det er også levende lys på bordet der du sitter. Jeg tror du er flink i jobben din og gjør en god jobb. Det er det jeg får inn. Men tankene dine går til hjemmet ditt.Magos skrev:Jeg blir veldig glad for et kort
Magos- Universet
Hei. Neimen, kjære vene da. Det ble to kort til deg. Det er en sprudlende og morsom mann her med sterk utstråling. En leken fyr. Men så er det en skyggeside ved noe her. Jeg skjønner ikke helt hva. Eller er det du som ikke stoler helt på denne mannen tro? Det virker da som det er en slags tiltrekning i alle fall.Tara skrev:Terra skrev:Jeg trekker gjerne et kort for den som vil i romjulen.
Jeg ønsker et kort
Jeg tenkte at jeg godt kunne ta frem runeposen min hvis noen vil ha en rune?
Det er lov til å spørre om både et kort og en rune, det er bare å spørre her i tråden og si hva du ønsker deg
Det er lov til å spørre om både et kort og en rune, det er bare å spørre her i tråden og si hva du ønsker deg
Gjerne gjerne.
Ta den du føler for
Ta den du føler for
Lullu- Universet
- Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018
Da blir det både runer og kortLullu skrev:Gjerne gjerne.
Ta den du føler for
Jeg fikk inn at jeg skulle trekke to runer til deg og du fikk runen Perthu (Terningbeger) - Spill med hell og dyktighet. Skjult blir synlig. Svangerskap. Nytelse. Hørtes ikke så dårlig ut det. Kanskje det er du som skal drive en form for "spill?" Eller det kan være at du kan være heldig i spill kan hende.
Så fikk du runen Elgr (Elg) - Den står for beskyttelse og det å oppnå gode resultater etter anstrengelse. Den står også for vennskap.
Du skulle visst ha det fjerde kortet fra nederst i bunken av tarotstokken. Kortet ditt ble månen. På kortet ser jeg deg se litt usikkert rundt deg, du føler deg ikke helt trygg på noe eller noen rundt deg for du følger oppmerksomt med og prøver å lyse på det som prøver å skjule seg for deg der i skumringen. Men bak deg har du to ulver som beskytter deg, de er dine hjelpere, allierte og voktere mot alt som kan tenkes å ville prøve å skade deg og ditt/dine. Du holder fakkelen høyt, for du vil være på vakt og er klar til å handle hvis noe ukjent dukker opp. Ikke alle er til å stole på og det vet du godt. Mitt råd er å stole på din intuisjon mer enn andre mennesker nå fremover kjære deg.
Terra skrev:Da blir det både runer og kortLullu skrev:Gjerne gjerne.
Ta den du føler for
Jeg fikk inn at jeg skulle trekke to runer til deg og du fikk runen Perthu (Terningbeger) - Spill med hell og dyktighet. Skjult blir synlig. Svangerskap. Nytelse. Hørtes ikke så dårlig ut det. Kanskje det er du som skal drive en form for "spill?" Eller det kan være at du kan være heldig i spill kan hende.
Så fikk du runen Elgr (Elg) - Den står for beskyttelse og det å oppnå gode resultater etter anstrengelse. Den står også for vennskap.
Du skulle visst ha det fjerde kortet fra nederst i bunken av tarotstokken. Kortet ditt ble månen. På kortet ser jeg deg se litt usikkert rundt deg, du føler deg ikke helt trygg på noe eller noen rundt deg for du følger oppmerksomt med og prøver å lyse på det som prøver å skjule seg for deg der i skumringen. Men bak deg har du to ulver som beskytter deg, de er dine hjelpere, allierte og voktere mot alt som kan tenkes å ville prøve å skade deg og ditt/dine. Du holder fakkelen høyt, for du vil være på vakt og er klar til å handle hvis noe ukjent dukker opp. Ikke alle er til å stole på og det vet du godt. Mitt råd er å stole på din intuisjon mer enn andre mennesker nå fremover kjære deg.
Tusen tusen takk kjære du
Det var gode runer og kort, virkelig noe til ettertanke. Skal ta med meg rådet ditt
Lullu- Universet
Jeg har lyst til å teste ut noe med vanlige kort.
Skriv deg på om du har lyst og kom gjerne med et spørsmål.
Ellers blir det rent generelt.
Ja takk, Terra, det vil jeg gjerne haTerra skrev:Jeg har lyst til å teste ut noe med vanlige kort.
Blir jobbsituasjonen min bedre dette året?
Magos- Universet
Tidligere har du hatt "mer krise" i din jobbsituasjon, men i løpet av de neste 12 månedene kommer det økonomisk fordelaktige nyheter til deg.Magos skrev:Ja takk, Terra, det vil jeg gjerne haTerra skrev:Jeg har lyst til å teste ut noe med vanlige kort.
Gjerne
Lurer på hva som skjer i den vanskelige situasjonen jeg står i
Lullu- Universet
Tusen takk snille Terra! Dette så jo lovende utTerra skrev:Tidligere har du hatt "mer krise" i din jobbsituasjon, men i løpet av de neste 12 månedene kommer det økonomisk fordelaktige nyheter til deg.Magos skrev:Ja takk, Terra, det vil jeg gjerne haTerra skrev:Jeg har lyst til å teste ut noe med vanlige kort.
Magos- Universet
Tidligere har det vært dyp kjærlighet, men i løpet av de neste 12 månedene kommer materiell velstand på grunn av hardt arbeid eller arv til å gjøre seg gjeldende. Jeg tror det er heller materiell velstand enn arv daLullu skrev:Gjerne
Side 3 av 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Trekker kort på lørdag 25.6.22
» Trekker vinner av gratis spådom!
» Legger kort
» Skal det være et kort?
» Trekker vinner av gratis spådom!
» Legger kort
» Skal det være et kort?
Side 3 av 4