Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!Latest topics
Terra trekker et kort for deg
+6
May
Solveig
Lillemeg
Leila
Hennie
Terra
10 posters
Side 2 av 4
Side 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Terra trekker et kort for deg
Ja, det er det vet duMay skrev:Jeg ser at det er både den store og lille arkana i vo 2
Ok. Tusen takk for tiden din i kveld Terra. Den ser unektelig spennende ut og jeg gleder meg til jeg får den. Måtte bare bestilles
Selv takk May
Bestilte du hele settet, eller bare en av dem - og i tilfelle hvilket sett?
Bestilte du hele settet, eller bare en av dem - og i tilfelle hvilket sett?
Jeg bestilte hele settet fra linken du sendte meg fra Tanum sine sider. Det ble billigere enn å kjøpe et sett av gangen.
Jeg kan sende deg forklaring hvis jeg er heldig å får med boken du savner med forklaring fra forfatter.
Snill du. Tror like godt jeg må bestille den på den linken selv nå jeg
Kjekt å få forklaringen og er jo nysgjerrig på de andre kortene der over også. De ser fine ut de også.
Nattaklem til deg.
Kjekt å få forklaringen og er jo nysgjerrig på de andre kortene der over også. De ser fine ut de også.
Nattaklem til deg.
Litt inn i videoen, ca. ved 11:40 viser hun settet.
Sist endret av Terra den Søn 24 Jun 2018 - 2:21, endret 2 ganger
Det var nydelige kort
Hennie- Sjelevenn
- Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Alder : 63
Nå ble jeg glad Terra. Neste det samme sa en spådame som brukte tarotkort. Jeg stoler på dere
Lillemeg- Universet
- Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 23.06.2018
Alder : 33
Bare krysser fingrene for det beste for deg LillemegLillemeg skrev:Nå ble jeg glad Terra. Neste det samme sa en spådame som brukte tarotkort. Jeg stoler på dere
Terra skrev:Leila, du får et kort som handler om drømmer og ønsker. Det er så jeg ser deg sitte der og drømme deg litt vekk, for det er kanskje noe du ønsker deg? Kanskje lurer du litt på skal jeg gjøre slik eller så mon tro? Om det er noe eller noen du skal velge kan du godt se an ting litt til du vet mer om den situasjonen slik at du ikke tar et valg du vil angre på siden. At du ikke valgte noe annet før du visst bedre for å si det sånn. Drøm deg gjerne bort og bruk fantasien, men ved valg - tenk deg da nøye om før du slår til. Hva er det som tjener deg best, hva vil gjøre deg mest lykkelig.Leila skrev:Jatakk - jeg forsøger med et kort
Lykke til!
Når jeg bliber pensionist, håber jeg at flytte til varmere områder. Jeg kigger på hus til salg i Spanien og Italien. Jeg tror, det er hvad du har fået, Terra.
Leila- Forbindelsen
- Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 21.06.2018
Alder : 65
Jeg vil gjerne ha et kort
Solveig- Yppesteprestinnen
- Antall Innlegg : 2
Medlem siden : 05.07.2018
Kortet ditt hvisker til deg at du kan komme til å oppdage både farene og kraften i din vilje. Viljens makt er stor og det er utrolig hva vi kan få til om vi ønsker det sterkt nok og setter alle kluter inn for å nå målet vi ønsker oss. Du kan også få noen hyggelige nyheter eller invitasjoner. Litt sånn aktivt rundt deg kan hendeSolveig skrev:Jeg vil gjerne ha et kort
Tusen takk
Solveig- Yppesteprestinnen
- Antall Innlegg : 2
Medlem siden : 05.07.2018
May skrev:Jeg bestilte hele settet fra linken du sendte meg fra Tanum sine sider. Det ble billigere enn å kjøpe et sett av gangen.
Hei May. Nå er det like før kortene kommer tror jeg, for mail fra Tanum kom i dag og de sier at bestillingen er under behandling. Sist gikk det et par dager eller så etter den mailen før kortene kom på døren. Gleder meg
Terra skrev:May skrev:Jeg bestilte hele settet fra linken du sendte meg fra Tanum sine sider. Det ble billigere enn å kjøpe et sett av gangen.
Hei May. Nå er det like før kortene kommer tror jeg, for mail fra Tanum kom i dag og de sier at bestillingen er under behandling. Sist gikk det et par dager eller så etter den mailen før kortene kom på døren. Gleder meg
Hei Terra. Det samme her Har ventet lenge på dem nå synes jeg
Ja, det går veldig tregt hos Tanum når man bestiller der. Regner med at de bestiller fra utlandet og ikke har disse tingene inne på lageret sitt. Det positive med den lange ventetiden er at man kan gå og glede seg, litt som å vente på julaften for barnaMay skrev:Terra skrev:May skrev:Jeg bestilte hele settet fra linken du sendte meg fra Tanum sine sider. Det ble billigere enn å kjøpe et sett av gangen.
Hei Terra. Det samme her Har ventet lenge på dem nå synes jeg
Hei Terra, kunne du trekke et kort for meg også?
Magos- Universet
- Antall Innlegg : 61
Medlem siden : 08.07.2018
Hei Magos, kortet du fikk handler om at du skal ta skjebnen i egne hender og skape noe. Du rådes til å samle din energi mens du foredler og pleier din visjon om det du ønsker å skape for deg selv i din verden nå. Lykke til!Magos skrev:Hei Terra, kunne du trekke et kort for meg også?
Side 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Trekker kort på lørdag 25.6.22
» Trekker vinner av gratis spådom!
» Legger kort
» Skal det være et kort?
» Trekker vinner av gratis spådom!
» Legger kort
» Skal det være et kort?
Side 2 av 4