Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!Latest topics
Skytsengel tarot
5 posters
Side 1 av 2
Side 1 av 2 • 1, 2
Re: Skytsengel tarot
Positiv anerkjennelseLullu skrev:Gjerne
Gratulerer! Dine planer har fungert perfekt, og nå er det din tur til å skinne. Strålende nye ideer vil komme til deg, og suksessen er alt sikret. Uttrykk deg selv åpent og ærlig, vel vitende om at de som omgir deg er troverdige. Vær åpen for uventede muligheter.
Terra skrev:Positiv anerkjennelseLullu skrev:Gjerne
Gratulerer! Dine planer har fungert perfekt, og nå er det din tur til å skinne. Strålende nye ideer vil komme til deg, og suksessen er alt sikret. Uttrykk deg selv åpent og ærlig, vel vitende om at de som omgir deg er troverdige. Vær åpen for uventede muligheter.
For et vakkert kort:)
Lullu- Universet
- Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018
Mulig å få et kort til?
Lullu- Universet
Klart detLullu skrev:Mulig å få et kort til?
Jeg spurte spesielt om å få et kort som var viktig for deg akkurat nå.
En ny begynnelse
Du er i begynnelsen av en fantastisk reise! Du trenger ikke være redd, siden skytsengler går ved din side for hvert steg du tar på veien. Du har unike gaver å tilby verden, hvis du bare vil gjøre deg fri fra det som holder deg tilbake. Nye muligheter vil dukke opp av seg selv hvis du virkelig tror det.
Tusen takk.
Det likte jeg
Det likte jeg
Lullu- Universet
Kansje ta ett for meg, har en litt viktig sak i morgen ?
Asbjørn
Asbjørn
Asbjørn- Den hengte mann
- Antall Innlegg : 12
Medlem siden : 27.01.2019
Alder : 67
Hei Asbjørn!Asbjørn skrev:Kansje ta ett for meg, har en litt viktig sak i morgen ?
Asbjørn
Jeg ba om at du skulle få et kort for denne spesielle saken og her kommer ditt kort:
To av følelser
Et forhold blir nærere i det to mennesker forelsker seg, eller et nåværende forhold vokser mye sterkere. Vennskap kan vokse til en åndelig forbindelse. Gjensidig respekt og forståelse eksisterer eller vil utvikle seg. Ikke gi opp relasjoner som føles utfordrende for deg. Det er fortsatt håp!
Takker !
Asbjørn- Den hengte mann
- Antall Innlegg : 12
Medlem siden : 27.01.2019
Alder : 67
Gry skrev:Tar gjerne et jeg også
En lykkelig endring
Dine engler har hørt din bønn og har slått seg sammen for å skape virkelige og gledelige endringer i livet ditt. Hendelser begynner å bevege seg fremover, og stor fremgang vil nå være mulig. Du må kanskje ta noen raske avgjørelser på grunn av den plutselige aktiviteten. Vær trygg, og stol på den veiledningen du får.
Mulig å få et kort ang en viss vanskelig situasjon?
Lullu- Universet
Terra skrev:Gry skrev:Tar gjerne et jeg også
En lykkelig endring
Dine engler har hørt din bønn og har slått seg sammen for å skape virkelige og gledelige endringer i livet ditt. Hendelser begynner å bevege seg fremover, og stor fremgang vil nå være mulig. Du må kanskje ta noen raske avgjørelser på grunn av den plutselige aktiviteten. Vær trygg, og stol på den veiledningen du får.
Takker så mye
Åpne ditt hjerteLullu skrev:Mulig å få et kort ang en viss vanskelig situasjon?
Tillat kjærlighet å gro og blomstre rundt deg. Du har ventet på denne følelsesmessige oppfyllende opplevelsen i lang tid, og nå har tiden kommet. Ta dine valg ved å lytte til ditt hjerte og så følge de stegene du blir ledet til å ta. Glede vil lede deg til et levende og sunt liv.
Tusen tusen takk kjære du
Lullu- Universet
Kunne jeg få et kort?
Magos- Universet
- Antall Innlegg : 61
Medlem siden : 08.07.2018
Magos skrev:Kunne jeg få et kort?
To av følelser
Et forhold blir nærere i det to mennesker forelsker seg, eller et nåværende forhold vokser mye sterkere. Vennskap kan vokse til en åndelig forbindelse. Gjensidig respekt og forståelse eksisterer eller vil utvikle seg. Ikke gi opp relasjoner som føles utfordrende for deg. Det er fortsatt håp!
Tar gjerne et kort om du har mulighet
Lullu- Universet
Det har jeg vettuLullu skrev:Tar gjerne et kort om du har mulighet
Du fikk kortet "Se innover"
Du er en veldig intuitiv person, og det er mange vidunderlige innsikter som ligger og venter i ditt indre. Ta deg tid til å være stille og reflekter over ditt hjertes ønsker gjennom meditasjon eller bønn. Det er ikke nødvendig å handle akkurat nå. Vær tålmodig med deg selv.
Æ vil ha action.. Hmmm, men tusen takk for kort
Lullu- Universet
Side 1 av 2 • 1, 2
Side 1 av 2